ETT TVÅ TRE FYRA FEM

kan meddela att jag inte orkade röra på fläsket till toan´.....

1. NEMEN SHOSAN I TROSAN!!! jag heter sofia fett coolt. sabbe tvingar mig att blogga. jag orkar inte ens skriva med stor bokstav osvosvosvosvosvosv för jag är ju inte KINSA precis. eLLER PISSIE ELLER PÖW!!! (försöker komma med i falsksanning nu så jag får MASSA BESÖKARE!!! eller har ju redan 10 så..) aaaa, ne men 15, 194, c00l. okejdå, LAGOM c00l chey. lagom är bäst. aha vem är lagom då? vem är han då? JAG ÄR DÖDEN!!!! 

2. första kärlek..... räknas ju inte dagis-femman då kanske? de va ju bara hej får jag chans, sen vågade man inte prata med personen såååå aa, oj vad svårt det blev nu.. eller? fast neeeeee. aplätt. palla skriva namn, men alla i ETTNIOFYRA vet nog vem det är ;p och aaa, de är ju otrevligt för dom som inte vet. LITEN LEDTRÅD!!!!!!! shakira ;);););)

3. mina föräldrar heter böna och mirre. dom e ascoola. kult för dom. tråkigt för mig att jag inte fick den genen så blev inte lika cool.

4. MAAAAAAT <3<3<3 neee, men käkat flingor till frukost, flingor igen till lunch, pepparkakor, nån gryta pappa lagade till middag. pappa tänker ni nu? PAPPA?????? eeeeeh aa, mamma kan ej laga så bra mat, äre hon som ska laga mat så blir det typ donken eller tiger.. inte för man bangar på det varenda dag, men man måste ju tänka på beach 2024 liksom? jobbigt annars. TRÄNAR JU SOM FAN PÅ SATS OSV. alla på sats är satsare..men ärligt.. sats.. liksom SATS! vad tänker dom på liksom? äckligt ju.. äter dom sats där varje dag? HUR FRESH ÄR DET PÅ EN SKALA!!!NE EXaKT. skärp er, vi vill ha tillbaka E2!!!! eller vill vi det? neeeeee!

5. VAD ÄR KÄRLEK???? när det bubblar i magen som en kolsyrad dricka. när du fnissar som en liten flicka. när man känner nånting man cant deny when the eagels fly over mountain high. när all oro är son bortblåst och försvunnen, när simba återvänder i lejonkungen.. när man bara drar replik för att slippa krångla, min pappa är rik vill du hångla?

aa lite komiskt sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0