SEX SJU ÅTTA NIO TIO till 30. palla skriva alla

skyndar på lite, ofta jag kommer orka ens logga in december ut?  NÄÄÄÄ

6. min dag va inget speciellt, gick upp tidigt för att jag ska kunna sova ikväll. käka, chilla, plugga ät ännu mer. drog till kören, en och en halvtimme vare. tjill. komhem, åt, sitter här! snart ska jag väl sova (Y) juste, duschat har jag gjort också. FRÄSHING

7. SARA IS MY MATE, hon är grym. även fast jag aldrig visar att jag tycker de så tycker jag de! aaaaa, vi bråkar ibland småtjaffs. blir aslätt irriterad på henne :D MEN DÄ LÖÖÖNCH, deär ju bara på msn osv inte på riktigt så de är bra så ni inte tror att jag kan slå ihjäl henne ibland. (visst de finns såna perioder!!!) neee men aa, hon är bäst efter mig typ. nej men aaaaaa, ni som inte vet vem sara är. JUSTIN

8. ett ögonblick? wtf, kommer bara upp kakao ögat. liksom ögonblick. creepy

9. har ingen tro nånstans. tror ej på attt det finns en högre makt, för jag är högst upp! (JAG ÄR HÖG) nää, men tror på att man blir nåt annat när man dör (FAN BUDDHIST ELLER?!??!?! :D) haha eller att man får välja ett ögonblick (KAKAO) i livet som man ska uppleva igen, så du kan se dom du var med då och höra allt de säger och det du sa, men dom kan inte se dig. om ni fattar ;p sen tror jag på att man kan spöka! om man ber personen som är död om det :D lite coolt

10. sovtröja mjukis först. sen när jag va tvungen att gå utanför rummet (asjobbigt vare) så blev de svarta jeans, nån gråvit tröja. GRÅ tänker ni då. aaaaa, men den va stor under armarna, så det är lungt!!! mina fina välformade svettlökar syntes inte så mycket då. och det är ju bra. neeee jag lider inte av mycket armhålesvett!!!! det var en skämt, palla att ni tar allt seriöst. orka

11. har en syster som heter linnea. 17, 194, n00b. neee men skulle inte byta ut henne för alla pengar i världen!! hon är bäst efter mig och sara. ne men hon är skön........t. ascoolt ju. men hon betyder väl rätt mycke för mig i guess!!!! (hon har en guess klocka) aaa, hon är stentuff också!

12. jag använder inte handväskor. bara min jacka. i den har jag mina sångpapper, bankkort ( ELLER NEEE JUSTE DE GICK JU SÖNDER!!!!! BAJS) typ nycklar, mobil om jag är ute, lurar (LAURING), inte så mycket mer.. lippa typ.

13. den här veckan???? den har vart jobbig i skolan, tjill i helgen. fredags va jag ute med hanna och stephi, ASCOOLT. vi va ute sen drog vi till pingstkyrkan för vissa lana där hahahahahahhah töntar..... jag passar in där. ne men drog hem rätt tidigt. sen igår va jag på gården(rip mitt bankkort dåra..) med sabbe och sara :D

14. samma som 10

15. drömmar? typ bli rik. inte helt fel jööööh.

16. hahahaahha första kyss. ÅÅÅÅH VAD MYSIGT!!!! ne vi hoppar den..

17. minne. skolavslutningen 2010. DAMN va kul det va!! roligaste dagen. vet inte vad som var så speciellt med den dagen, allt löste sig liksom mellan alla! alla var allmänt glada och livet lekte! chillade hemma hos åsells, grillade, kolla på fotboll osv :D eller palla fotboll men a!

18. favoritfödelsedag? öööh, jag har ingen aning! alla är väl bra (Y) presenter liksom

19. jadu, vad ångrar jag i mitt 15åriga liv? man kan väl inte säga att jag inte ångrar nånting liksom, klart jag gör. men kommer inte på nåt. man ska EJ ha ånger i livet! EJ BRA!!! nejmen livet leker bara!

20. (PUUUUH BARA 10 KVAR!!) den här månaden är det jul.. nej men vad ska jag skriva? hahaha neee skippar

21. MEN HAR INGA ÖGONBLICK.. cp

22. upprör mig.. hm, svårt. små fjortisar som springer runt och leker asballa när dom röker och har druckit en 2.5a och blivit SÅÅÅÅ FULLA och dagen efter är dom SÅÅÅÅ BAKIS. nej men upprör ska man inte säga, men stör mig ;p

23. det här får mig attt må bättre.. måste allt vara så svårt? jobbigt läge osv. nej men shoppa är alltid najs :D men om man ska säga en person elelr nåt kanske? isåfall sara!! asbra ju

24. gråta.. är värsta askänslig, kan börja gråta för ingenting. men vad ska man göra :D är ju inte den enda på planeten tellus!! nej men grät jättemycket förut :D:D nu gör jag aldrig det! bara av skratt isåfall :D minns inte ens senaste gången jag grät!! :D asbra

25. vadå en första? första vadå? debut.. påminner mig om umo!!! hahahahahahah askul. men en första vadå? dom får ju ta och vara lite mer specifika. cp

26. rädslor. ofta jag är rädd för nåt? HAHAH vilket skämt, jag är ju värsta voldemort. alla är rädda för mig! nej men jag är väl rädd för mörka skogar på kvällen! (JAHA SEN NÄR BLEV DET MÖRKA SKOGAR PÅ DAGEN?), sen trånga utrymmen är inte min bästa vän!

27. favoritplats.. lätt min säng? den är så mysig och så skön. man vill bara gnugga näsan i kuddarna!!! ÅÅÅH va mysigt

28. vad saknar jag då? min farfar LÄTT!! bästa farfarn som fanns :( sen saknar jag väl mitt golv. syns ju inte så mycket nu för tiden :/

29. jag har inga ambitioner

30. sista ögonblick. de är väl när man stänger ögonen när man dör. SADFACE!! och nu dör min blogg!! tack alla 24 (WOOOOOHO GÅTT OM ALLA PÅ LISTAN NU!!!) läsare för ni har läst i ca 2 timmar :') ÄLSKAR MINA LÄSARE!!!!!


Kommentarer
Postat av: Frida

hahahhahhahahhahh sofia du är knaaaaaas, men jag gillare :):):)

2010-12-06 @ 16:23:33
URL: http://stupidwithstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0